Sedno dyskusji omawianej bezlinkowo na blogu s24.

  • @ autor

    Nie zdawałem sobie dotąd sprawy, że między nami istnieje jakieś napięcie. Teraz z całą pewnością ono jest, ponieważ jest dość irytujące, gdy kierowca traktora z wyższością poucza pilota boeinga, jak ma pilotować maszynę. Bo on, panie, dobrze to wi, bo widział, panie, na filmie, hamerykańskim.
    Jeśli zdarzy nam się osobiście spotkać, chętnie Panu wyjaśnię, dlaczego wypisuje Pan, proszę wybaczyć, bzdury. Nie zrobię tego teraz, ponieważ nie chcę się narażać na chamowate komentarze w stylu Rabora. Nie uważa Pan, że to jednak przekroczenie granicy? Jakieś aluzje do mojego Taty… No, ale Pan tu jest gospodarzem bloga i jeśli pozwala Pan, żeby brylowała na nim hołota, to tylko o Panu świadczy.
    A wie Pan, że przez moment czułem do Pana nawet pewną sympatię? Ale to już minęło.

    2009-10-25 18:46

    Łukasz Warzecha 488 3434 // Jest super, więc o co mi chodzi? lukaszwarzecha.salon24.pl



  • @rabor

    Kiedy zobaczyłem jak się za niego wziął Sadurski, to odeszła mi cała ochota, by się nad nim znęcać.
    Ale fakt, że sobie sam na to zapracował. Żeby się bać takiego Wołka. Człowieka do którego nawet jego pies nie ma szacunku.

    2009-10-25 18:46

    toyah 464 9453 // Posłuchaj, to do Ciebie… toyah.salon24.pl



  • @Łukasz Warzecha

    Pan się na mnie obraża ponieważ ktoś na moim blogu jest w stosunku do Pana chamski?
    Przecież to jest jakieś kuriozum.
    Gdybym ja miał być równie wrażliwy, to bym do Pana stracił szacunek pewnie już sto razy.
    Ileż to razy na różnych blogach, w tym i na Pańskim, najróżniejsi komentatorzy traktowali mnie jak najgorszy śmieć? Czy ktoś mnie bronił? Czy Pan kiedykolwiek się za mną ujął? Czy ja mam do Pana o to pretensje? Nie. Bo każdy odpowiada za siebie. Ja odpowiadam za to co napisałem na Pański temat, a Pan za swoją postawę wobec Wołka.
    A prawdopodobnie Pan tu ma nawet większe ode mnie obowiązki. Choćby właśnie przez to, że to – jak sam Pan zauważył – Pan prowadzi Boeinga. A ja tylko traktor.

    2009-10-25 19:18

    toyah 464 9453 // Posłuchaj, to do Ciebie… toyah.salon24.pl

via Wiadrem w płot – toyah: „Posłuchaj, to do Ciebie…” – Salon24.

