Tagi

, , , , , , ,

400 nieuporządkowanych komentarzy

mogłoby wyglądać jak drzewko i byłoby wiadomo, kto komu odpowiada. W dodatku z automatycznym cytowaniem.

Poniżej te rzekomo zabezpieczone w piwniczce wpisy F.
Lamer nie wiedział chyba, że piwniczka jest li tylko lustrzanym odbiciem wpisów istniejących w salonce.

  • Przed 18-tą usunąłem blokadę „czarnej listy” i de facto , choć nie de iure sam się na niej znalazłem. Mimo, iż nikomu nie napisałem, że „łyka spermę” itp., to zostałem tak samo ukarany, z automatu. Moja poprzednia notka zniknęła z „aktywnych…
  • 12:25pm

    No to za nami nowa konwulsja Salonu24, która na pozór nosi znamię rewolucyjnych zmian i która podobno ma poszerzyć zakres wolności słowa – mniej więcej tak, jak PO wprowadziła do polityki „język miłości”, zwłaszcza ustami Niesiołowskiego, Palikota i…

November 14, 2009

  • 11:53pm

    …miast dyskusji – nawalanka… I tak dalej. Nie chce mi się rymować. Krzysztof Leski ponarzekał , że w S24 nie da się już podyskutować, bo ludzie okopali się na swoich pozycjach – „prawicowych”, bądź lewicowych” i nie dopuszczają żadnych argumentów, zaś…
  • 5:34pm

    – Proszę pana. Mam dla pana zasadniczą sprawę. – Słucham? – Proszę pana. W damskiej ubikacji napisane jest „GŁUPI KO-wiec”. – Jak? Jak? Jak? – W damskiej ubikacji napisane jest „GŁUPI KO-wiec”. – I pan to zauważył? – Tak proszę pana. Oto…

November 10, 2009

  • 2:59am

    Granat wrzucony w szambo, czyli pierwsza notka z cyklu podwawelska watch , wywołał reakcję w postaci smętnych aluzji „poszkodowanych” :)) Oto one – ku uciesze widowni. Na pierwszy ogień – NUB (podkr. moje): Komusza mentalność – to mentalność ludzi zdemoralizowanych…

November 9, 2009

  • 7:37pm

    Ponieważ Trichloroaldehyd Octowy nadal nie może sie zalogować na S24, zaś Klub AA to olewa – zamieszczam na jego prośbę poniższą notkę.   Wczoraj na pudle SG wisiała notka Pani Kalinowskiej. W komentarzu do notki Pani Kalinowska wyrażając radość z…
  • 7:29pm

    Ponieważ Trichloroaldehyd Octowy nadal nie może sie zalogować na S24, zaś Klub AA to olewa – zamieszczam na jego prośbę poniższą notkę.   POseł ma piękne gładkie ciało i taka sama korę mózgową – jak piękną, tak gładką. …
  • 6:51pm

    Fot. Stefan Wiese (link)   Poniższa notka jest „reprintem” tekstu, który opublikowałem 4. czerwca br. ( Mur kontra stół ) Nic sie od tamtej pory nie zmieniło w mojej optyce, zatem uznałem, że i na dzisiejszą rocznicę ów tekst pasuje. …
  • 3:54pm

    Szanowny Panie / Pani / Coś Co się dzieje z kontem Trichloroaldehyda Octowego , zwanego dalej (dla ułatwienia Szanownej Administracji sylabizowania) – Hydratem ? Nie ma go na liście zbanowanych i z tego, co wiem, wynika, że nie otrzymał nawet pogróżek ze strony Szanownej…
  • 3:29am

    Nasza ulubiona blogerka (NUB) obchodziła pięćsetkę. Nie, nie urodziny – święto pięćsetnego bełkotu, którym uraczyła S24. Oto fragment rozmowy inteligencji nieetosowej; warto zachować dla pośmiania się bez potrzeby udawania się w stronę chlewu 🙂   …

November 8, 2009

  • 2:04pm

    Na wstępie kilka słów do „adminów”, żeby ułatwić ich ciężkie życie i żeby nie musieli męczyć się nad zrozumieniem tytułu tej notki, co z pewnością przekracza ich intelektualne możliwości. Otóż w języku polskim tytuł ten brzmi: ” I…

November 7, 2009

  • 10:08pm

    …jednokomórkowych… ech – wszystko jedno 🙂 W każdym razie do AA, czyli Anonimowych Adminów S24 . Czepiacie się o byle „kurwa mać” w komentarzu, a tymczasem po raz kolejny promujecie na SG chamski, napastliwy i pachnący kryminałem tekst świętej krowy…

November 5, 2009

  • 4:24pm

    Męska wersja Dody, czyli Maciej Maleńczuk, udzielił był wywiadu internetowemu tabloidowi pn. onet.pl. Oprócz rozmaitych kabotyńskich zwierzeń i pseudoprowokacji, w wywiadzie nie mogło zabraknąć polityki, rzecz jasna. Wiadomo wszak, że w Polsce szansoniści robią za autorytety…

October 26, 2009

October 25, 2009

  • 11:18pm

    I już po najważniejszym meczu sezonu, choć to dopiero czwarta kolejka PLK. No, nie dla wszystkich to był najważniejszy mecz, dla paru tysięcy jednak był 🙂 Derby Pomorza Środkowego – Czarni Słupsk – AZS Koszalin . 78 : 68 Fot. Ł. Capar. Źródło:…
  • 7:57pm

    …którzy podejmują jakąkolwiek dyskusję z R. Rudecką-Kalinowską… Dostałem „cynka”, że moja „ulubiona” blogerka znowu zionęła miłością, okraszając to swoją niepospolitą inteligencją, subtelnością stylu i porażającym obiektywizmem. Zajrzalem…

October 22, 2009

  • 11:10am

    Wyszedłem z wieszakiem i miałem wrażenie, że poweselał. Teraz mieszkamy razem. Pijemy i gadamy po nocach. To znaczy ja piję i gadam, bo on się jeszcze nie odezwał. Ale wiem, że któregoś dnia dojdzie do głosu. Opowie mi wszystko, jak było naprawdę. Przepowie, co będzie…

October 20, 2009

  • 8:13pm

    Budżet się sypie, zatem liberalny rząd Donalda Tuska kombinuje jak kondukt w deszczu pod wiatr, jakby tu poprawić stan pacjenta. Krążą słuchy , że Grabarczyk liberalizmu, zwany w pewnych kręgach ministrem, wpadł na pomysł, aby wprowadzić opłaty za przejazd drogami……
  • 1
  • 2
