Tagi

, ,

„Layaut” lazaretu

portret użytkownika Wychodźca

Blog

Chyba się wkrótce rozstaniemy, Droga Administracjo.

Cóż to za ingerencja do mojego wpisu?

Dlaczego mój profil jest wciąż przywracany do stanu sprzed dwóch lat?

Blog HP zaczęto skromnie trzema podstawowymi działami. Dopiero w przeciągu wielu miesięcy rozrósł się stopniowo do wszystkoizmu.

Z ogromnom troskom oglądam zatem skryszoty pana Jakuba z siedemnastoma działami ekonomiczno-prawniczymi, które zapewne pozostaną pustawe w obliczu aktualnej bieżączki wokół „Mgły”.

via „Layaut” lazaretu | Niepoprawni.pl.

Używałem edytora

Wychodźca, 23 stycznia, 2011 – 22:12

ale po zamieszczeniu wpisu sprawdziłem i przez jakieś pół godziny wpis był oryginalny.
Po upływie godziny sprawdziłem przypadkiem odnośnik na schizmie i okazało się, że ktoś podmienił wpis na kompletnie inny.
Taką metodą to ktoś mi tu może wkleić wpis Czarneckiego i nawet nie będę o tym wiedział.
Nawet pan red. Krawczyk nie wykręca takowych numerów w salonce.


siedemnasta próba zmiany podpisu

„Layaut” lazaretu Przez: Wychodźca (6 odpowiedzi)23 stycznia, 2011 – 19:38

Dobrze, że ktoś się wreszcie przyznał do ingerencji

Wychodżca

Hun, 23 stycznia, 2011 – 22:26

Może ja coś namieszałem… Chciałem, żeby był widoczny cały tekst i skopiowałem z „oryginału”. Może coś schrzaniłem. Zaraz sprawdzę. Przepraszam za zamieszanie.

Pzdr, Hun

edytowano: profilu nie dotykałem, tu nie wiem, w czym rzecz…

„Layaut” lazaretu Przez: Wychodźca (10 odpowiedzi)23 stycznia, 2011 – 19:38

