Tagi

, ,

via alt.pl.emigracja.londyn Google Group by s…@tata.com (bulba) on 2/19/11
polak nie mieszkajacy w polsce nie ma obowiazku posiadania DO; trudno
wymagac od kogos, kto mieszka w USA, ze bedzie jezdzil do polski
wyrabiac dowod;
nie moge sobie wyobrazic, zeby ktos, kto mieszka w USA i ma podwojne
obywatelstwo, a nie ma polskiego paszportu, musial sie fatygowac do
konsulatu, zeby wyrobic paszport; nie ma obowiazku posiadania paszportu,

via Gazeta.pl: Forum Praca w Wielkiej Brytanii i Irlandii by Gość portalu: gosc on 2/19/11
jestem sama nie mam dyplomu uniwersyteckiego,mam normalna prace,mam swoj dwupoziomowy dom z basenem,wychowalam dwoje dzieci ktore pokonczyly uniwersytet,przyjechalam tu kompletnie zielona bez znajomosci jezyka,tutaj masz mozliwosci o wiele wiecej niz w europie,potrzeba przynajmniej 3 lat na aklimatyzacje i fakt tutaj ludzie maja inna mentalnosc,kazdy stara sie nie obrazic drugiej osoby albo zeby sie nie czula zle,moje dorosle juz dzieci czesto jezdza do europy ale mieszkac tam nie chca a moglyby,znajomosc 4 jezykow pomaga,nawet ja sie zmienilam nie potrafe juz obejrzec filmu z europy bo sie ciagnie jak slimak -to taki maly przyklad,a jezeli chodzi o bezdomnych to fakt sa to w wiekszosci chorzy psychicznie,ktorych nikt nie moze zmusic mieszkac gdzie na stale,na pewno europa jest fajna jak sie jest mlodym,podroze bo wszedzie blisko,ale tam tez ludzie maja inne dylematy,tak ze wszedzie dobrze gdzie nas nie ma

via Google Reader – „emigracja” via pan Tarej.

