Tagi

,

Facet z Teksasu – pan Grzegorz Lato – wprowadza jeszcze jedną wariację „orzełka”, idąc  za przykładem pana Komorowskiego – dżentelmena z Ruskiej Budy. Kurica pana Laty podoba mi się, bo tak jakby wykonywała gest Kozakiewicza 😉

The Polish Football Association is organisation which governs soccer in Poland. It is also known by its abbreviation PZPN (for the Polish n…

A mnie jeszcze bardziej podoba się logo pana Makowskiego.

Kurica poprawczaka tyż fajna i tyż wykonuje gest tyczkarza
Dziwna praktyka „upiększania” cudzych wpisów w poprawczaku, to już zupełnie inna bajka: 

Wychodżca

Hun, 23 stycznia, 2011 – 22:26
Może ja coś namieszałem… Chciałem, żeby był widoczny cały tekst i skopiowałem z „oryginału”. Może coś schrzaniłem. Zaraz sprawdzę. Przepraszam za zamieszanie.
Pzdr, Hun
edytowano: profilu nie dotykałem, tu nie wiem, w czym rzecz…

„Layaut” lazaretu Przez: Wychodźca (19 odpowiedzi)23 stycznia, 2011 – 19:38

A tu dodatkowo jeszcze jedna kurica, która chyba najlepiej nadaje się na godło dzisiejszego Ubekistanu z grubą kryską.


logo rządoweAle jeśli stronki rządówki mają logo z latawcem, to nie ma co się dziwić.