Tagi

, , , ,

Veronica dodał komantarz 2 January, 2012, 7:57

A ja marzę, żeby wyjechać znów do Stanów. Urodziłam się tam, ale kiedy miałam niespełna 6 lat, przyleciałam z mamą do Polski. Dlaczego? Bo niby tutaj będzie nam lepiej, bo zacznę szkołę polską. Tak babcia mówiła. Mama posłuchała i od parunastu lat żałuje. Nie może wrócię do USA, nie dali jej wizy dwukrotnie, wymyślili jakieś bzdury. Nie mamy też pieniędzy, żebym mogła polecieć chociaż na wakacje do rodziny i starych znajomych. Od kiedy wróciłyśmy to ciągle żyje się pod kreską, mamie ciężko było też znaleźć tutaj pracę, przez długi czas była bezrobotna. Więc Polska nie jest tym, czego chcę. Wiem, że kiedy skończę studia to wyjadę na stałe do Stanów, bo tam jest moje miejsce. A mama? Musimy poczekać jeszcze 2 lata, żeby mogła wyjechać tam legalnie, jako córka obywatelki USA. I wiem, że wtedy odetchnie z ulgą, bo dla niej to też jest ten prawdziwy dom.

via Wracać (do Polski) czy nie wracać? – oto jest pytanie | Meritum.us.

