Tagi

,

Ambasador RP: czas znieść wizy

Sprawa zniesienia wiz dla Polaków, oburzające traktowanie rodaków na granicach, a także współpraca w dziedzinie bezpieczeństwa – to główne tematy rozmowy „Nowego Dziennika” z nowym ambasadorem RP w Waszyngtonie Robertem Kupieckim. Według szefa polskiej placówki dyplomatycznej w stolicy USA włączenie naszych rodaków do programu ruchu bezwizowego pozostaje wciąż niezmiennie kwestią priorytetową.

Nawiązując do programu reform, który zapowiadał podczas kampanii wyborczej Barack Obama, Kupiecki podkreśla, że najwyższa pora na zmianę krzywdzącej Polaków polityki waszyngtońskiej administracji.

via Nowy Dziennik – Polish Daily News – Ogłoszenia i reklama.

Polonus przestan, bo siem zeszlochalem calkiem nad panem Bartkiem Kurpanem i
jego szwagrem spracowanem, umilowanem i nigdy nie widzianem.

Dziadostwo i cwaniactwo polacze trzeba tepic i karac, w przeciwnym razie
dziadostwo polacze rozlezie sie po Kanadzie i bedzie podnosilo swoj ugly kudlaty
leb i zrobi z tego kraju taki barlog jak ze swojego.

Ten immigration officer nie spi, zeby spac mogl ktos, namely ja, hehehe. Turysta
lub normalny odwiedzajacy nie ma sie czego bac. Dziadowstwo, awanturnictwo,
knajactwo, cwaniactwo, dresiarstwo yebac jak psow.

No i jak ta nasza Kanada pieknie Bulbe wydmuchala razem z Unia Eurodziadowska!
Chcielista zniesienia wyzow, Unie poszczuliscie, no to macie – nie ma wyzow. I
wjazdu tez nie ma – dla pyzow i chmyzow hehehe. Uruchomiono tylko przepisy z
dawien dawna istniejace i nikt nie moze podskoczyc – ani Bulba, ani Eurobulba!
Nie chcecie tak? No to wprowadzmy z powrotem wizy, hehehe, zaproponuja
Kanadyjczycy Eurobulbasom. Tak czy siak, do roboty jezdzic na czarno nie
bedziecie . I hooy. Jak z Toronto do Phnom Penh, hehehe. Kanada wpuszcza wielu
Polakow na stale i tymczasowo do pracy. Nauczcie sie bydlaki respektowac prawo –
czyjes, bo u siebie z prawa dawno zrobiliscie lewo. Jak was na dragiem do srania
nie nauczyli to my tu was kijem albo taserem, albo kaucja nauczymy. Ryje w
ksztalcie kielni do not need to apply, hehehe


Zalaczam przysiady,

Nastepny kandydat na przyspieszony powrot na Łojcyzny lono :

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20479&w=78605553&a=78605553
Witam wszystkich!
Mój stary kolega zaprasza mnie do Kanady.On jest tam 20 lat.Ja w Polsce prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą.Mam 2 dzieci.
Mam pytanie na jaki czas mogę dostać wizę w Kanadzie?I co zrobić z biletem wykupionym w 2-strony ,jeżeli dadzą mi wizę na 2-miesiące a ja termin powrotu mam za 3-miesiące.Da się jakoś prze bukować bilet na wcześniejszy termin?Czy ten bilet już przepada?Jestem zupełnie zielony w tych sprawach.Ile teraz kosztuje najtańszy bilet do bilet do Kanady?
Czy można popracować trochę na czarno ?i jaka jest stawka na godzinę np:przy remontach lub na budowie?Ile miesięcznie można zarobić na czarno?

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20479&w=78605553&a=78631797
Zakwaterowanie będę miał u kolegi.Ale mam pytanie, czy w Kanadzie zatrudniają na
czarno ,czy mają obawy?A jak już znajdę pracę to ile mogę dostać na godzinę-tak
obiektywnie……..Ile można zarobić miesięcznie na czarno?
A w jaki sposób urzędnik pozna czy przyjechałem do pracy,przecież ja mu tego
nie powiem!Jeśli ktoś ma rozeznanie ile płacą na czarno to proszę mi napisać.Nie
wiem ,czy jak wizę dostanę na 3-miesiące to ile mogę odłozyć uwzględniając
koszty przelotu itp??????Dzięki za info!