Tagi

, , , , , ,

Wpadka Tomasza Sakiewicza z Dariuszem Olszewskim – członkiem Klubu “Gazety Polskiej”. Sakiewicz zasłania się Bożym Ciałem. Judasz Dariusz Olszewski skompromitowany do końca swego marnego żywota.

– Mówię: „Chwileczkę. Jakim prawem pan Olszewski mógł bez mojej zgody panu je przesłać?”. Powiedziałam panu Sakiewiczowi, że prokuratura nie wyraziła oficjalnie zgody na publikację tego zdjęcia i bez niej, a także zgody mojej rodziny, pełnomocnika i premiera Kaczyńskiego, nie dam zgody na publikację – relacjonuje Seweryn-Wójtowicz. Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” jednak nie odpuszczał. Tego dnia dzwonił do Chicago wielokrotnie. Naciskał też sam Olszewski, by wyraziła zgodę na publikację zdjęć ojca w „Gazecie Polskiej”.

via Zdjęcia wydarte rodzinie – Nasz Dziennik.

Sakiewicz zasłania się Bożym Ciałem

Gazetka Polska zyskuje przydomek kłamczuchy i taniego brukowca.

Jasne, że przywłaszczył Olszewski a Sakiewicz był „tylko” paserem ➡ po co tu dalej mataczyć ❓

Fotograf Dariusz Olszewski nagle nie potrafił zrobić obróbki cyfrowej ❓ No, ale jeśli tu mowa o byłym ochroniarzu Frasyniuka, to nie ma o kim mówić, niestety. O Morawieckim nie wspomnę.
http://vimeo.com/8146255

ciąg dalszy