Tagi

, , , , ,

Niestety, podzielamy opinię Ściosa o esce.

Nawet sam wielki Ścios raczył był uznać mnie za niepoważną albo, nie daj Boże, agentkę.

za pomocą ESKA: Ukraina to ostatni bastion, tam jest Duch Święty i opieka naszego Świętego. Tam się rozgrywa wielka bitwa ze złem | Ewa Stankiewicz – wspierajmy wolne media. Chodźcie z nami!.

I nie jest to odosobniona opinia o esce.

Wg najnowszych badań stat.org.plus, Sz. Pani Eska wyprzedziła nareszcie Michnika.Michnika: „mam rację bo siedziałem” wyliczał RAZ i na abakusie Coryllus, ten znany tu głupek, wiadomo. Było tego coś kilkanaście razy.Pani Eska natomiast bez much w nosie – nie ma dnia – żeby tygo, panie tego, styropianu nie przypomniała swoim studentom, kurczę.Będzie tego już ponad setkę!Nie ma przyjaciół Pani Eska? Dlaczego cioci rewolucji nikt prywatnie nie powie, że itd.

za pomocą Aleksander Ścios „prymasem kła patriotycznego” w Polsce. | Blogmedia24.

Przemogłem obrzydzenie i wreszcie przeczytałem. Okazało się, że zwolenniczka Millera broni Magdalenki jako mniejszego zła. Przy okazji trafiłem na prywatną korespondencję eski z astronomem Pawką Artymowiczem. Niewyraźna ta eska, oj, niewyraźna → taki Igor w spódnicy. Wolę Wodziannę, bo dowcipniejsza – choć orędowniczka TW „Musta”.

za pomocą Zgłoś swoje propozycje – Poprawczak.

Tak tylko przypominam sobie stare dzieje, gdy wsioki Opary i Parola okrzyknęły mnie ubekiem. Łezka się w oku kręci. A eska – ta od kapliczek…Więcej »